Pedikir i manikir
Manikiri i pedikiri se staraju o tome da ruke i stopala kao i nokti dobiju potrebnu negu i da izgledaju uredno, zdravo i negovano.
- Ruke i noktе većina ljudi primećuje već u prvom kontaktu sa drugom osobom, te se mora imati u vidu da oni mnogo govore o ličnosti, starosnoj dobi, životnom stilu, pa je stoga važno da ruke i nokti uvek budu uredni i negovani.
- U toku trogodišnjeg školovanja učenici stiču stručno obrazovanje bazirano na savremenim dostignućima nauke, tehnologije i prakse.
- Učenici se upoznaju da ovladaju posupcima rukovanja priborom za rad, korišćenje aparata i materijala.
- Pedikir, manikir, depilacija i nadogradnja noktiju su oblasti koje se uče u školi, a stručni predmeti i praktična nastava omogućavaju učenicima da nakon završetka školovanja budu osposobljeni za samostalan rad u salonima. Pravilna nega ruku, noktiju i stopala je više od lične higijene.
- Ne treba zaboraviti da su ruke najizloženije različitim spoljnim, mehaničkim i hemijskim uticajima, a da su stopala većim delom dana u obući, pa je njihova nega i zdravlje izuzetno važno.
NASTAVNI PLAN I PROGRAM OPŠTEOBRAZOVNIH I STRUČNIH PREDMETA ZA OBRAZOVNI PROFIL - PEDIKIR I MANIKIR
Tabela opšteobrazovnih i stručnih predmeta
Opšteobrazovni/Stručni predmeti | I RAZRED | II RAZRED | III RAZRED |
Srpski jezik i književnost | * | * | * |
Strani jezik | * | * | * |
Istorija | * | ||
Muzička umetnost | * | ||
Likovna kultura | * | ||
Fizičko vaspitanje | * | * | * |
Matemetika | * | * | |
Računarstvo i informatika | * | ||
Geografija | * | ||
Fizika | * | * | |
Hemija | * | * | * |
Ekologija i zaštita životne sredine | * | ||
Ustav i prava građana | * | ||
Poznavanje preparata | * | * | |
Osnove anatomije i fiziologije | * | ||
Higijena | * | ||
Prva pomoć (nastava u bloku - godišnje) | * | ||
Psihologija | * | ||
Osnove dermatologije | * | ||
Knjigovodstvo | * | ||
Estetsko pedikirsko i manikirsko oblikovanje | * | ||
Praktična nastava sa tehnologijom rada | * | * | * |
Građansko vaspitanje / Verska nastava | * | * | * |